Aktualitātes / “Laba servisa mēnesis” SIA “Preiļu slimnīca”
01.03.2018
“Laba servisa mēnesis” SIA “Preiļu slimnīca”
Marts SIA “Preiļu slimnīca” tiks aizvadīts kā “Laba servisa mēnesis”. Tā laikā visi uzņēmuma darbinieki pastiprinātu uzmanību pievērsīs komunikācijas kultūrai un labām attiecībām – savā starpā, ar pacientiem un ikvienu uzņēmuma apmeklētāju. Šī mēneša laikā uzņēmumā tiks ieviesti arī divi nozīmīgi saistošie dokumenti, kas nosaka darbinieku komunikāciju ar pacientiem – “Ētikas kodekss” un “Klientu apkalpošanas standarts”.
Visās uzņēmuma nodaļās notiks aptaujas, kuru mērķis ir noskaidrot cilvēku viedokli par uzņēmumu, uzzināt kādi papildus pakalpojumi Preiļu iedzīvotājus interesē. Tas palīdzēs SIA “Preiļu slimnīca” attīstīties un nodrošināt ārstniecības un rehabilitācijas iespējas, kas atbilst sabiedrības vēlmēm un vajadzībām. Visās anketās ir jautājumi par klientu servisu un saskarsmes kultūru, ar kādu apmeklētāji sastopas mūsu uzņēmumā.
Starptautiski pētījumi pierāda, ka labs serviss ir viens no noteicošajiem faktoriem, izvēloties kādu uzņēmumu vai produktu. Pastāv uzskats, ka medicīnas nozarē šīs sakarības nestrādā, jo cilvēki vienmēr izvēlēsies tuvāko, lētāko vai ātrāk pieejamo. Tomēr jāatzīst, ka mūsdienās, pateicoties ar vien vairāk sakārtotai infrastruktūrai, un plašai, atvērtai informācijas telpai, pacienti ir mobili un bieži izvēlas ārsta palīdzību meklēt ārpus savas tiešās dzīves vietas. Kā noskaidrots SIA “Preiļu slimnīca” iepriekš veiktajās aptaujās, labs klientu serviss kalpo par biežu iemeslu, kādēļ jaunās māmiņas ir gatavas dzemdību laikā mērot ceļu no citiem novadiem, lai savu mazuli laistu pasaulē tieši SIA “Preiļu slimnīca” Dzemdību nodaļā.
Pierādīts, ka biežākie klientu servisa neapmierinātības cēloņi ir – ilgs gaidīšanas laiks, pārsūtīšana no vienas vietas uz otru (neiedziļinoties problēmā) un bezpersoniska attieksme, kā arī tas, ka netiek atbildēts uz jautājumiem. Lai novērstu šos neapmierinātības cēloņus, ikvienam, kurš strādā saskarsmē ar cilvēkiem jāievēro pavisam vienkārša shēma, pēc kuras vadoties iespējams nodrošināt, ka klienti būs apmierināti un arī citiem sniegs tikai labas atsauksmes par uzņēmumu. Pirmkārt svarīga ir patiesi laipna sasveicināšanās un rūpīga problēmas noskaidrošana. Ir jāprot gan uzdot pareizos jautājumus, gan ieklausīties teiktajā (iejūtīgi un pacietīgi). Problēmas jācenšas iespēju robežās atrisināt un ikviens jāiedrošina griezties pēc papildus palīdzības, vai arī jādod visa pieejamā informācija, par to, kur var atrast vajadzīgo palīdzību.
Ir pierādīts, ka sabiedrība ar sliktu pieredzi dalās divas reizes biežāk nekā ar pozitīvu pieredzi. Tādēļ SIA “Preiļu slimnīca” šī mēneša laikā centīsies uzlabot ne tikai komunikāciju, kas notiek ar pacientiem un sadarbības partneriem, bet arī iekšējo komunikāciju, jo tikai apmierināti un novērtēti darbinieki ir gatavi sniegt vispilnvērtīgāko klientu apkalpošanas servisu. Uzņēmums ir gatavs strādāt, lai mūsu klienti un darbinieki arvien biežāk dalītos ar pozitīvo.